tisdag 4 september 2012

VAKNA!


Tack Jehovas tant för att ni ringde på vår dörr idag. Tack Jehovas tant för de underbara Vakna tidningarna jag fick som en "gåva" av dig idag. Tack Jehovas tant för att du stod och pratade om jordens undergång och människornas förfall under 3-4 minuter. Detta var vad min son Alex minns av ditt besök här idag. Han är 5 år. Jag försöker lära honom att visa respekt för äldre människor därför lät jag ...
mig stå och lyssna på ditt dravel. Vara ett gott föredöme helt enkelt. Det hade varit bra om du i din ålder 70-80 år hade kunnat göra likadant. Det finns liksom ett skäl till barnprogram finns. Det finns ett skäl till att barn inte tex skall se nyheterna på TV. -Så snälla tant, ring inte på min dörr igen! Jag söker upp dig eller Er om jag mot all förmodan skulle bli intresserad av er religiösa dynga. Är det någon som behöver vakna så är det du själv, tant! Oj, jag glömde berätta att du satte en tidning i min sons hand som hette Domedagen?:(
 

Inga kommentarer: