tisdag 12 april 2016

Dags att renovera badrum och gästtoan.

Värderingen på vår lägenhet gick toppen, så det skall vi fira genom att snygga till lite mer här hemma. Lånet är ansökt och vi väntar på bekräftelse och skuldebrev. Ni kan vara lugna, Jag skall inte göra något alls i denna renovering. Bara hålla mig borta. Så kommer detta bli kanon. I allafall försöka. Ibland får jag små snilleblixtrar som jag får för mig att testa. Firman som skall utföra renoveringen är http://wilkmarks.se

Det skall bli så gott att få lite nytt i badrummet och i Lilltoan,(eller som Sandra kallar det "min toa och din toa". Behöver jag säga vilken toa som hon anser är min?
 Våra toaletter som vi har idag är ju sådana där gamla, där man får dra i en pinne för att spola. Det har fungerat bra skall jag väl säga men nu är det 2016. Det är dags. Så i mitten av maj så skall det hela sättas igång om allt går som planerat. Skall försöka hålla denna process uppdaterad här i bloggen så ni som vill kan följa detta. Nedan är lite bilder på hur det ser ut idag. Innan allt börjar.


"Sandras toa"




 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fredriks toa"




Inga kommentarer: