måndag 10 juli 2017

Den gyllene vägen börjar hos dig själv.


Den gyllene vägen.



Du är den du är. Det skall inte jag ändra på. Jag är den jag är. Det skall inte du ändra på.
Våra egenskaper, förmågor och handlingar skall enbart synkas ihop med varandras i den miljö vi just nu befinner oss i. På jobbet, i hemmet eller i ICA kön.
Du kommer märka vad du behöver förändra för att passa ihop med mig på bästa möjliga sätt.
Jag kommer märka vad jag behöver förändra för att passa ihop med dig på bästa möjliga sätt.
Nyckeln är således att man själv förändrar det som behövs hos sig själv i just den situationen eller den miljön man befinner sig i.
Ställ dig frågan:
-Vad kan jag ändra på hos mig själv för att nå ett lyckat resultat?
Sedan gör också denna förändringen hos dig själv!

Därefter kan vi vandra på den bästa gyllene vägen, som vi tillsammans skapat oss och som tar oss framåt mot målet.

Inga kommentarer: